Koronczi felhívja a figyelmet a hagyományos férfiszerep utóbbi évtizedben lezajlott átértelmezésére, melyet sokszor egyenesen a férfiszerep válságaként értelmeznek.
A válság természetesen megkérdőjelezhető, az azonban bizonyos, hogy a férfiemóciók árnyaltabb megjelenítése ma már sokkal szélesebb körben elfogadott. Koronczi Endre munkái az életút különböző szakaszait érintik, izgalmasan és pátoszmentesen beszélnek az élet úgynevezett „nagy” kérdéseiről, melyekkel nap mint nap szembesülünk, s melyek elől oly gyakran próbálunk kitérni.
A kiállítás nagyrészt videókat tartalmaz; néhány korábbi munka újszerű prezentációja mellett azokhoz szervesen kapcsolódó új műveket láthatunk, labirintusszerű elrendezésben. Három korábbi munka rekonstrukció formájában jelenik meg, ezek közé tartozik az a vitorlázó repülőgép, amely a kiállítás ideje alatt a MODEM épületének homlokzatába ékelődik, mintha egy valószínűtlen balesetet látnánk.