A Crew csoport tevékenységére jellemző, hogy sok különböző területen alkotnak: animáció, festészet, grafika, szobrászat, videó – a hétköznapi és művészeti manipuláció határait összemosva a kultúra egyéb területeivel. Mindezt egy sajátos kritikai attitűddel tálalják, melynek célja egy új nézőpont generálása.
A kiállítás az általános iskolákból ismert vizuális formakészletből indul ki; a gyerekek számára otthonos iskola-szituáció és környezet a Nemmivoltunk! Crew „SZÜLŐI ÉRTEKEZLET”-én a felnőttek világába helyeződik át, ezzel egy furcsán kellemetlen, bizarr helyzet jön létre. Az egész kiállítóteret betöltő nagyméretű installáció központi eleme az irónia, mely egyszerre direkt és titkos; egyaránt megtalálhatóak benne rajzok, szobrok, videó-művek, valamint kisebb eldugott firkák az iskolapad felületén vagy átrajzolt tankönyvek lapjain.
A rendszerváltás előtti években születettek generációjára jellemző élményekből táplálkoznak Horror Pista bájosan gonosz rajzai, Tóth Márton Emil betonszobrai, illetve Fillér Máté videó-munkája, mely a drasztikus hírtelenséggel beszüntetett Dragon Ball rajzfilmsorozat “tragédiáját” dolgozza fel. A tankönyv, mint az iskolai felszerelés legtipikusabb eleme, többszörösen megjelenik a kiállításon; míg Czékmán Csaba printjeit a szemléltető ábrák inspirálták, addig Szabó Ottó saját régi tankönyveit alakította át. A kiállítás elsőre zártnak tűnő kontextusából több mű is nyit az aktualitások felé, ilyen például Brüchner János videó-műve, amely a Stúdió Galéria közelében található Janikovszky Éva Iskola közelmúltban történt bezárását dolgozza fel. A kiállításra elkészült a Nemmivoltunk! Crew első fanzinja is, melyben a tagok vázlatai, átrajzolásai és kollázsai láthatók.