„A műalkotások és dokumentumok együtt szerepelnek, mint egykor, közös lakásukban, Neuillyben, s együttesük új megvilágításba helyezi Rippl-Rónai munkáit is. A két művész ugyanis 1892 és 1902 között együtt bérlet házat a ma már Párizshoz tartozó Neuilly-ben. Emlékezéseiben és portréin Rippl-Rónai több alkalommal megörökítette testvéri jó barátját, Knowlest, akit feltehetően abban az időben ismert meg, amikor még Munkácsynál segédkezett. Idealista művészetfelfogásuk, ízlésük, a dekorativitás iránti hajlandóságuk közös volt. Knowles abban az időben fametszeteket készített, Rippl-Rónai – festményeken kívül – litográfiákat, majd szűk baráti körük harmadik tagja, Aristide Maillol ösztönzésére kezdett el foglalkozni hímzett kárpitok tervezésével. Együtt lelkesedtek Paul Gauguinért, kapcsolatot tartottak fent a Nabis művészcsoporttal. Barátjuknak tudtak kritikusokat és műgyűjtőket, ami újabb megrendelésekre adott lehetőséget, és számos grafikai mű megvalósítását tette lehetővé.
Rippl híres virágkehely-üvegei az Andrássy-ebédlőhöz Knowles közbenjárására kerültek kivitelezésre Wiesbadenben. …” (részlet az Ernst Múzeum ismertetőjéből)