A jelenleg Párizsban élő, magyar származású Nemes Judith, 1992-ben kapcsolódik be a nemzetközi művészeti életbe. 1993-tól 2000-ig társszerkesztője a Joseph Kadar alapította Parisiens Hongrois, Revue Enveloppe, Revue d’Art 90o művészeti periodikáknak. Bekapcsolódik nemzetközi biennálék szervezésébe. Budapesten 1992-ben a Kassák Múzeumban indult útjára a Post-Mail Art mint önálló törekvés. Ezen a kiállításon Nemes nagy számú, új szellemű művészi borítékkal vesz részt. Ezután folyamatosan jelen van a nemzetközi mail art-kiállításokon: Kanadában, Hollandiában, Franciaországban, Magyarországon, Dániában, Svédországban és másutt.
A könyvtárgy (livre-objet) műfajban is aktívan részt vesz – kiállítóként és biennálék szervezőjeként egyaránt. A sokszorosított grafika különböző válfajaiban (elektrografika, komputergrafika, szitanyomat) kiállított több nemzetközi biennálén, például Berlinben, Budapesten, Hajdúszoboszlón, Szombathelyen, Szöulban és a Krakkói Grafikai Triennálén.
A fenti irányok művelése egyfajta kiegészítő tevékenység a festészet mellett, amely művészi munkájának fő része. Geometrikus absztrakt képeket fest véges számú képalkotó elem vízszintes és függőleges irányú permutálásával. A látszólag egyszerű permutációk minden elemnek más hangsúlyt adnak az új helyén, melynek hatását a keveretlen színek tovább erősítik.
A festészet és a szobrászat határvonalán egyensúlyozó papírmunkák (festett papír, fa alapon, reliefszerűen rögzítve) közelről egy festmény illúzióját adják, de eltávolodva és a háromdimenziós térbe kerülve, más fény- és árnyékviszonyoknál egészen új élményt nyújtanak. A papírreliefek zenére utaló címei sugallják a szimmetria és aszimmetria, pont és ellenpont, ritmus és harmónia keresését.