Az olyan mélyen politikai projectek, mint a project dmz /1988/, the new american ghetto: camilo josé vergara /1991/, és a civilian occupation: the politics of israeli architecture /2003/, megvilágítják a storefront kitartó törekvését arra, hogy nehéz és állásfoglalásra késztető ügyeket és kérdéseket tematizáljon, elemzés és megvitatás tárgyává tegyen. Az épített környezetnek a közgondolkodásban való jelenléte jelent meg egy sor különböző kiállításon és médiumban; például: a centricity: the unified urban field /1988/ és az unprojected habit: cathcart, fantauzzi, and van elslander /1992/. Az alábbi kiállítások pedig azt mutatják meg, hogy a storefront elkötelezett híve a történelmi gondolkodásnak is: architecture and revolution in cuba /2004/, yves klein: air architecture /2005/.
Storefront for Art and Architecture
A mai ünnepelt építészek és képzőművészek egy jelentős része a storefrontnál kezdte pályafutását, gondoljunk csak pédául, a dan graham: Exhibition of environmental aesthetic /1986/, bodybuildings: diller + scofidio /1987/, j mandle performance: six square /1999/, és wave garden: yusuke obuchi /2002/ provokatív térbeli állításaira.