A film feliratos szövegrészletekből – amelyek egy, a második világháború utolsó évének Budapestjéről szóló visszaemlékezés részletein alapulnak, valamint olyan jelenetekből áll össze, amelyek újrajátsszák és átfogalmazzák Bresson allegorikus történetét az ártatlan szereplők bűnbakká válásáról. A részben a mai Budapest utcáin forgatott, a bevándorlásellenes politikája és a menekültekkel szembeni lelketlen bánásmódja miatt kritizált rezsim fennállása alatt készült film hangsúlyozza a fiú történetének érvényességét a kényszerű migráció és az üldöztetés más, újabbkori formáival összefüggésben.
A filmhez számos új, idilli tájakat ábrázoló fotó is kapcsolódik, amelyek bukolikus hangulatát beárnyékolja az európai történelem sötét epizódjaihoz való kapcsolódásuk.
Ezzel párhuzamosan a galéria bemutatja Dobai egy másik filmjét, az In Plain Sight címűt, amely Bresson Pickpocket (1959) című alkotását értelmezi újra.
A kiállításon a londoni Four Corners Press által kiadott The Overcoat (A köpönyeg) című művészkönyvből is látható lesz egy válogatás, amelyben Nyikolaj Gogol 1842-es, azonos című, sötét humorú novellája mellett belvárosi üzletek vitrinjeit ábrázoló nagyméretű fotók is szerepelnek.