Typex (1962) az egyik legtehetségesebb holland képregényrajzoló. Nick Cave szerint Rembrandt óta a legnagyobb holland művészek egyike – bár ez talán túlzás. Az amszterdami művészeti iskola után szabadúszó képregény rajzolóként és illusztrátorként lett népszerű. A legtöbb megbízása popzenei és filmes témájú, ő pedig minden egyes feladathoz más és más stílust választ – a téma határozza meg, milyet. Emellett gyermekkönyveket illusztrál.
Számos képregénye nem jelent meg nyomtatásban, mint a szatirikus Potpourri sorozata sem, amely a popzenei színtérről kínál pletykákat. Az újságban képregényekben számol be fesztiválokról és koncertekről. Chorizo címmel saját magazint indított, amelyben a futballozó képregényhős, Kick Wilstra életét mutatta be, akinek történetén keresztül egyben Hollandia 20. századi történelmének főbb momentumait is felvillantotta. Typex idén az amszterdami Rijksmuseumban, Rembrandt van Rijn életrajzán dolgozik.
A Roham galériában kiállítandó rajzain minden rá jellemző főbb vonás felismerhető – cizellált és hétköznapi, popkultúra és „igazi” művészet. Ha a műhelyében – határidőktől és szerkesztőktől nem zavartatva – szorgoskodik, teljes hangerőn szól a zene, amit
csak az amszterdami villamosok csilingelése zavar meg. Nagy méretben készülnek az általa érdekesnek tartott tematikájú alkotások, legyen szó érzéki szerelemről, halálról, rágógumiról vagy bonbonokról. Pasztell- és szénrajzokon rögzíti vízióit, majd olyan hóbortos címekkel látja el őket, mint Halál a kubizmusra vagy Itt ér véget a színes széles vászon.