Fedezd fel, és merülj el a MOME fotográfia BA friss diplomások különleges utcakiállításának útvonalán. 11 egyedi elképzeléssel, és látásmóddal bíró, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem fotográfus-tervező alapképzésén frissen lediplomázó fiatal szemszögén keresztül nyerünk bepillantást a fényképészet sokrétű önkifejezési formájába.
A 11 alkotó, névjegyüket egy eddig szokatlan és nyitott módon mutatják be a magyar művészeti szcéna és a budapesti lakosok előtt. Az eddigi tradíciókat megszakítva, fiatalos stílusukkal kilépnek a galériák által elvárt, hagyományos kiállítások komfortzónájából, és egy tágabb közönség, az utca emberei között népszerűsítik a kortárs fotóművészet értékeit, illetve jelentőségét.

Az urbán stílusjegyekkel bíró sétát Kudász Gábor Arion fotográfus nyitja meg augusztus 5-én, szerdán, 16:00-kor,
ezt követően Viski Noémi segít elkalauzolni mindenkit a beton dzsungel övezte művészeti alkotások között. (Esőnap: augusztus 6.)

Az alkotások helyszínei, amiket a nyitónap sétája során be lehet járni:
LÁSZLÓK NOEL
II. ker. Bem tér – Bem rkt.: 19,41 villamosok > Vörösvári út felé
KEPES DOROTTYA
I. ker. Krisztina tér: 105 busz > Gyöngyösi utca felé
NEMESKÉRI-TÓTH ZSÓFIA
I. ker. Dózsa tér: 5 busz > Rákospalota felé
HORVÁTH ADRIENN
I. ker. Döbrentei tér-Várkert Bazár-: 19,41 villamosok > Kelenföld vasútállomás felé
TURI ANDRÁS
I. ker. Döbrentei tér – Krisztina krt.: 56,56A villamosok > Széll Kálmán tér felé
VARGA DOMONKOS
I. ker. Clark Ádám tér: 19,41 villamosok > Batthyány tér felé
EÖRDÖGH LOLA
I. ker. Bem rkp.-Halász u.: 19,41 villamosok > Batthyány tér felé
NOVÁK DORO
I. ker. Batthyány tér – Bem rpt.: 19,41 villamosok > Kelenföld, vasútállomás felé
ORBÁN SZILÁRD
I. ker. Attila út-Mikó u.: 5 busz > Rákospalota felé
NAGY IZABELLA
I. ker. Attila út-Korlát u.: 5 busz > Rákospalota felé
GAJDA BARNA
XII. ker. Alkotás út-Nagyenyed u.: 17,61 villamosok > Móricz Zs. körtér felé

A JCDecaux és a MOME végzős hallgatóinak közreműködésével létrejött projekt összességében reakció, főképp a bizonytalan körülményekre ami az utóbbi időszakban a művészeti életet is ellehetetlenítette, reakció a projektek mögött meghúzódó fontos jelenségek kiemelésére, a társadalmi/tudományos/környezeti változásokra, az emberi érzelmeinkre és alapjában a nézők és a művészek közötti párbeszédek jövőbeni paradigmaváltására.