Kuzentsov számára az autó, mely Lengyelországban a Lengyel Népköztársaság és az azt követő átmeneti időszak jelképe, már maga egy ready-made emlékmű. Az eladásra szánt ingóságokkal, például ruhával, kozmetikumokkal és élelmiszerrel megrakott piros kispolszki a nem-is-oly-távoli múltat és a határmenti kereskedelmet idézik fel bennünk, mely a kor egyik népszerű módszere volt a gyors pénzkeresetre. Arra késztet minket, hogy felismerjük, a szemünk előtt végbemenő átalakulás más-más sebességgel zajlik Kelet-Európa különböző térségeiben – még mindig sok kispolszki járja (nem csak) Lengyelország útjait, még ha a gyártását be is szüntették időközben. Bár Kuznetsov munkája a történeti gazdaságtanhoz fűzött kommentár, sokkal több szállal kötődik mai mindennapjainkhoz, mint a monumentális múlthoz.
A Peremen című, a szovjet birodalom összeomlását kísérő tüntetések felvételeiből szemező videó (http://www.youtube.com/watch?v=PYhQ-HmBB5s) az installáció részét képezi. A hozzá kapcsolt hanganyag a halhatatlan KINO együttes Changes című száma – ezt a dalt hivatalosan betiltották a belarusz rádiókban. Ezt a számot illusztrálja Volodymyr Kuznetsov azokkal az archív felvételekkel, melyek a ténylegesen végbement változásokat mutatják be: a berlini fal leomlását, a lengyelországi Szolidaritás-mozgalmat, majd mindezt a jelenlegi belarusz kormányellenes tevékenységekkel kapcsolja össze…
A Polski Fiat 126p. A kilencvenes évek emlékműve a białystoki Podlaskie Towarzystwo Zachęty Sztuk Pięknych tulajdona.