Hypothèse de l’Arc címmel, augusztus 15-éig tartó tárlatot rendezett Bernar Venet munkáiból a Musée Sainte-Croix Poitiers-ben. A múzeum második alkalommal szentel kiállítást a Párizsban és New Yorkban élő, nemzetközi hírű képzőművésznek. Míg 1983-ban csak rajzait mutatták be, ezúttal Venet 1966-tól napjainkig tartó pályájának valamennyi, fontosabb állomását reprezentáló alkotásaival találkozhatunk. Az ív-motívumot feldolgozó rajzvariációk mellett, festmények, fából készített reliefek, fotómontázsok, matematikai függvények, szobormakettek, kisebb és közepes méretű acélszobrok töltik meg a két szinten elhelyezkedő, mintegy 500 négyzetméternyi kiállítóteret, ahonnan Venet hangkreációi sem hiányoznak, míg nagyméretű alkotásai a belső udvarban és az épület körül kaptak helyet. Jól nyomon követhető, hogy a minimal arttól elinduló művész hogyan építette be munkáiba a matematikát és a geometriát, hogy «művészetbe bizonyos objektivitást» juttasson be, és hogyan jutott el addig, a Venet-t ma is foglalkoztató korszakig, melynek lényege az anyagok és formák közötti feszültség, a tér és a vonalak közötti kapcsolat vizsgálata. A kiállítással egyidőben jelentette meg az Editions Somogy Bernard Ceysson művészettörténész gazdagon illusztrált könyvét, a Bernar Venet, histoire de l’arc-ot.