A neves whisky gyár a kifejezetten az ajándékboltokba és repülőterekre, illetve leginkább a kínai piacra szánt különleges sorozatához A Holdba érő halhatatlan fa című mese alapmotívumára építő csomagolással rukkolt elő. A londoni székhelyű Shotopop formatervező iroda az eredeti kínai történetben a hiúságát leküzdő Vu Gangot cserélte ki a Johnnie Walker ismert zsakettes, cilinderes igyekvő férfialakjára, aki szintén az égig érő fát mássza meg. Amikor azt gondolná, felért a fa tetejére, rájön, hogy az folyamatosan nő, így neki is állandóan mozgásban kell maradnia (’Keep Walking’). Casper Franken kreatív igazgató elmondta, hogy eredetileg egy organikus fáról készült képből indultak ki, majd azt modernizálták, formáját sematizálták és színvilágát felerősítették, illetve a „gold” és „black” márkákhoz idomították.
A Kallø gyár anyavállalata, a Wessanen Group úgy döntött, hogy másik fő márkájához, a Clipper Tea csomagolásának forma- és motívumvilágához köti a puffasztott rizses sütik küllemét is. A tervet elkészítő Big Fish dizájncég úgy gondolta, hogy noha a Kallø egy nagyon hasznos termék, a vásárlók nem tudnak érzelmileg kötődni hozzá. A Skandináv népművészet világából vett motívumokra építő, kézművesre emlékeztető rajzokkal operáló csomagolások mind egy-egy mesét mondanak el. A tervezők úgy gondolták, hogy a felbukkanó népmesei motívumok szokatlanok az efféle termékek esetében, így nagyobb vásárlói réteget képesek elérni.