A Marylebone egy viktoriánus-kori tűzoltóállomása ad otthont Paul Fryer második londoni kiállításának. A Potential and Ground (Feszültség és földelés) című kiállítás főleg olyan műveket mutat be, melyekben a művész a fizika törvényszerűségeit vizsgálja.
Több mű létrehozásánál Fryer fizikusok segítségét vette igénybe; például a Perpetual Study in Defeat (A veszteség örökös tanulmánya) című üvegbúrába helyezett szerkezetnél, amely nem más mint egy mini fúziós reaktor, amiben hidrogén és nitrogén idéznek elő különös fényhatásokat. A Deus Ex Machina, amit Damien Hirst gyűjteménye kölcsönzött a kiállításra, percekig bocsát ki „villámokat” dörgedelmes hanghatások közepette. A tűzoltóság pincéjében látható a Light of the World (Világ világossága) című szobor is, amely Krisztust ábrázolja egy villamosszékben. „Edison újra keresztre feszítette Krisztust” – írja a sajtóanyag.
Fryer sokoldalú művész, aki csupán művészeti alapképzésen vett részt, ám diplomát nem szerzett. Sokan ezért sikerei ellenére is outsidernek tekintik az egykori electropop sztárt és DJ-t, akinek 2001-ben megjelent verseskötetét Damien Hirst illusztrálta.
Fryer filozofikus és technikai értelemben is brilliáns műveit egyre többen gyűjtik, at egykori tűzoltóállomáson tartott kiállításmegnyitón több prominens brit művész mellett a gyűjtőként is ismert Jude Law is megjelent. Fryer Light of the World című műve volt a Frieze-el párhuzamosan megrendezett Zoo képzőművészeti vásár tavalyi kiadásán a legdrágábban (100 ezer Fontért) értékesített mű.
Fryer, aki nemrég még a Fendi divatház bemutatóihoz komponált zenéket csupán néhány éve debütált képzőművészként de máris sikert sikerre halmoz.
(2007. február 8. – március 10.)