Limoges-tól negyven kilométerre, a rochechouart-i Musée Départemental d’Art Contemporain-ben nyílt meg Raoul de Keyser kiállítása. A 13. századból származó várkastély 1985 óta nemcsak annak a kortárs gyűjteménynek ad otthont, amiben Thomas Rufftól Toni Cragg-en keresztül Annette Messager-ig, a huszadik század végének legérdekesebb alakjai képviseltetik magukat, hanem időszakos tárlatoknak is. A most megrendezésre került kiállítás alkalmával Raoul de Keyser először mutatkozik be Franciaországban. Keyser, aki 1930-ban született Belgiumban, pályáját műkritikusként és sportriporterként kezdte. Csak 1963-ba kezdett el festeni, és korai munkáit leginkább a Pop Art és a Minimal Art hatása alatt készítette.
Ebben az időszakban születtek azok a kevés színre redukált tágy-képei, amik a földön állnak, és körüljárhatók.
A flamand tradiciókhoz híven, festészete a mindennapok tárgyaihoz, közvetlen környezetéhez kötődik. Motívumul szolgál az ajtókilincs, a ruhaszárítókötél, egy ablakból látható fa vagy maga az ablak, és mindezek a végletekig leegyszerűsített formában jelennek meg a vásznon. Szívesen kísérletezik az anyaggal, a faktúrával, és helyenként megrepedezett festéksávok váltakoznak több rétegben felvitt, egységes és sima felületekkel. Nem riad vissza attól sem, hogy egyazon képen ütköztesse a konstruktív és gesztuális festészetet. Munkássága a kilencvenes évek kezdetétől vált szélesebb körben ismertté, többek között kiállított Dublinban, Londonban, Berlinben, New Yorkban, Chicagoban és Tokióban is. 1992-ben ö képviselte Belgiumot a kassel-i Dockumentán.
A több mint hatvan festményt felsorakoztató kiállítás augusztus 29-ig látogatható.