A Kieselbach Galéria tavaszi árverése nagy sikerrel zajlott le a Vígszínházban. Többszörösen bebizonyosodott, hogy a magyar műtárgypiac fejlődése töretlen, és az is, hogy a galéria fő profilja alapján, vagyis az 1850-1950 közötti klasszikus magyar festészetből válogatott szűrt, kvalitásos aukciós anyag mindig sikert hoz. Az összleütés 527.170.000 forint volt, mely a téli aukció összleütését több mint 38 millió Ft-tal haladta meg.
• A ’45 utáni festészet emblematikus alakjának, Kondor Bélának Építők című főműve 15 millió forintos kikiáltási ára több mint duplájára emelkedett, ezzel a háború utáni festészet új rekordját állította be, új tulajdonosának 43 200 000 forintot ért a mű (leütési ára 36 millió forint lett). Ezzel a háború utáni festészetnek új rekordja született.
• A legmagasabb árat a 19. század egyik legkiemelkedőbb alkotójának képe érte el: Paál László Barbizoni táj című festményének vevője 50 400 000 forintot fizetett a képért (leütési ár: 42 millió).
• A Matisse-tanítvány Perlrott Csaba Vilmos fauve-os Lány gitárral című képét 23 millió forintért ütötték le. Ez azt jelenti, hogy Perlrott művészete végre kezd az azt megillető helyre kerülni, azoknak a hangsúlyoknak megfelelően, amelyek részben a Kieselbach-gyűjteményben, részben a Modern Magyar Festészet 1892-1964 című albumban körvonalazódnak.
• Tornai Gyula, a nemzetközileg elismert orientalista festő Az uralkodó ajándékai című 1894-ben festett művéért 26 400 000 forintot fizet új tulajdonosa (leütési ára: 22 millió forint lett), Munkácsy Mihály Colpach-i táj című kis gyöngyszeme 9 500 000 forintos leütési árat ért el.
• További kiemelkedő leütési árak
Csak felsorolásszerűen: Ziffer Sándor: Nagybánya, 1922 – 6 millió; Ország Lili: Kompozíció (Izrael) – 4 600 000 Ft; Batthyány Gyula: Gyöngysoros Madonna – 4 800 000 Ft; Batthyány Gyula: Törökök – 5 500 000 Ft; Berény Róbert: Mediterrán táj – 9 millió Ft.