A tavaly óta mőködő londoni Arts Co művészeti konzultánsként kapcsol össze fiatal művészeket és kezdő gyűjtőket. Az alapító Isabella Macpherson gyakran kap meghívást gyűjtőktől vagy ún. project helyszínektől egy-egy kiállítás létrehozására, így jött létre Claire Morgan The Fall (Zuhanás) című kiállítása az East Room alkalmi kiállítóhelyén a londoni East End és a City határánál. Morgan első londoni kiállításán minden felhasznált anyag; levél, légy és madártetem London parkjaiból származik. A szobrász apró tárgyakat, preparált állatokat neylon-szatyor darabokat és egyéb elemeket komponál jelenetekké vagy geometriai játékokká, és szinte láthatatlan damil-szálakra függeszti fel azokat. A törékeny struktúrákban közös nevezőre kerül a természet és a város hulladéka miközben költői kompozícióvá lényegül át. A Chase (Üldözés) című műben száraz levelek geometrikus rendszerében pillangót kerget egy madár, a kiállítás címadó szobrában pedig a levelek sűrű tömegéből íródik ki a ”The Fall” szó, amin madár zuhan át egy gesztenyékből, levelekből és városi szemétből épített madárcsontvázat elfedő síkra. A Captive (Fogoly) fehéregereket kergető baglya hópiheszerű neylonszatyordarabok között csapódik a földbe, mindez egy tetőablak alatt installálva, akár, ha az égből zuhantak volna a kiállítóterembe. Morgan művei a közelmúlt Brit művészetében gyökereznek, Anya Gallaccio orgainikus szobrait idézik, de Cornelia Parker vagy Polly Morgan világa is felfedezhető bennük. Claire Morgan szobrai a környzettudatosság üzenetét hordozzák, miközben fegyelmezett formákba terelik az elmúlás káoszát.