A londoni Heathrow reptér új, ötödik terminálja a nem éppen zökkenőmentes megnyitásával és az utasokat sújtó logisztikai hiányosságaival került be a híranyagokba, az Artpoltál azonban a művészet kapcsán számol be a beruházásról, hiszen a reptér előtti Langlands & Bell installáció a köztéren megjelenő művészet egyik kiemelkedő új példája. A 2004-ben Turner-díjra jelölt Ben Langlands és Nikki Bell alkotta művészpáros több munkájában dolgozta fel a repülőterek kódjaiként alkalmazott három-betűs rövidítéseket. A Turner-díj kiállítás során a Tate Britain-ben is bemutatott Frozen Sky (Megfagyott égbolt, 1999) című munkájuk ezeket az akronim mozaik-szavakat formálta egy digitálisan vezérelt neonfeliratokból összeálló szoborrá, ami akár konkrét költészeti alkotásként is értelmezhető. Az új heathrow-i terminálhoz készült munkájuk szintén az akronimek motívumvilágát használja fel. A Moving World (Night and Day) azaz Mozgó Világ (éjjel és nappal) című isntallációjuk a terminál egyik épületének két oldalánál található. A világ reptereire utaló három-betűs rövidítésekből összeálló neon-ívet gránittömre helyezett üveglapra rögzítették. A kék ív az épület üvegfalán visszatükröződik, a városokra utaló betűk pedig a digitális programozásnak megfelően változó ritmusban villannak fel.
Langland and Bell áprilisban a londoni Alan Cristea galériában mutatja be legújabb munkáit, köztük a Muse Um című animációt, amely szintén a világ reptereit jelölő akronimekből áll össze