Öt érzékszervünket megbízható navigátornak tartjuk, a Betrayed by the Senses (Becsapott Érzékszervek) című kiállítás azonban meglehetősen elbizonytalanít ebben a hitünkben.Harmichárom fiatal londoni művész a Temze-parti Bargehouse termeit bérelte ki bemutatkozó kiállításához, melynek vezérmotívuma az illúzió. A Bargehouse három emeletnyi ütött-kopott underground hangulatot árasztó tere különlegességnek számít a Tate Modern környékének mára elegáns lakóövezetté változott negyedében. Már maga a kiállítás helyszíne is olyan mint egy illúzió, vagy legalábbis a városrész múltjából ittragadt lidérc.
A sok meglepetést tartogató kiállításon többek között fotók, videók, kinetikus performanszok, interaktív szobrok és festmények láthatók. Chris Eckersley hanginstallációját a nézők mozgása aktiválja, Rik Pinkcombe fotóin makettnek tűnik a valóság, míg Tessa Garland és Marcel Baettig Belive it or Not (Ha hiszed ha nem) című installációja nem más mint egy kis makett-házikó, melyben apró figurák mutatnak be a viktóriánus korban nagy népszerűségnek örvendő praktikákat; levitációt, asztaltáncoltatást. Christina Bryant Wire Rooms (Drótszobák) című installációjában a számítógépes térrajzokat mintegy szó szerint értelmezve drótokból készített bútorokat s rendezett be velük egy hálószobát, a látogató pedig egyszerre sétál be egy valóságos és egy virtuális térbe, a rajzok dimenziójába. Dae-Hun-Won Illusion Face (Illúzióarc) című kinetikus szobrán a fény-árnyék kontraszt teszi láthatóvá a két-dimenziós képet.
A kiállítás kétségtelenül beváltja a címében megelőlegezett ígéretet, csúcsra járatja az érzékszerveket, ugyanakkor kiragad a hétköznapokból, és a képzelet illuzórikus birodalmába repít.