Első és nagyon izgalmas New York-i önálló kiállításán a San Franciscoban élő Tauba Auerbach kódokról és írásjelekről értekezik. Különböző nyelvi és írásrendszereket használva, papírra tussal és akrilfestékkel alkotva nem-festői absztrakciókat alkot. Például modernistának tűnő konfigurációkat hoz létre a vasúti szemaforok jelrendszerének variációiból, vagy a digitális technológia bináris nyelvének elemeiből összeállított mintázatokból. Kiállításának címe Yes and Not Yes rögtön érthetővé válik, amikor betűkre tiltó közlekedési táblák jeleit aplikálja. Képei Victor Vasarely és Brice Marden kollaborációinak látszanak. Más munkáiban Tauba Auerbach sebészi feladatot vállal: háromkötetes Bibliájában a szent könyvben előforduló összes betűt rendezte alfabetikus rendbe. A The Holy Bible (A Szent Biblia) cím például így néz ki a művésznő olvasatában: „Bbe ehHi lloTy”. A koncept-art, absztrakció és grafika közötti résben operáló Auerbachnak sikerül értéket adnia a didaktikusságnak.
Tauba Auerbach: Yes and Not Yes. Deitch Projects, New York