A londoni Whitechapel Galéria a provokatív amerikai performansz-művész Paul McCarthy műveiből mutat be retrospektív kiállítást. A 70-es években készült munkák fotó és videodokumentumok mellett új szobrokat is láthatunk, amelyek egy része a La La Land Parody Paradise című installációhoz készült tanulmány. A Whitechapel Galéria közelében egy hangárszerű épületben a rendkívül komplex La La Land Parody Paradise című installáció is látható, amely maketteket, videókat és szobrokat tartalmaz. A hatalmas mű központi motívuma a kalózok agresszív, szadomazohisztikus világa, amely társadalomkritikai metaforaként szolgál, de a Disney filmekben megjelenő kalózok paródiájaként is értelmezhető. Az installációt McCarthy team-jével több év alatt állította össze, a performanszokról készült filmeket is a díszletek között forgatták. Az egyik gépezet mechanikus szerkezete roncsolta McCarthy fiának kezét, Damon McCarthy két ujját veszítette el a baleset során.
McCarthy művészetében az absztrakt expresszionizmus és a bécsi Akcionizmus különös módon ötvöződik. Teátrális munkáiban azonban a heroikus egzisztencializmust egyfajta egoisztikus infantilizmus helyettesíti. McCarthy groteszk szadomazohista világát humorral neutralizálja. Játékos szobrai és installációi amerikára reflektálnak, különösen a fogyasztói társadalomra, a képmutatásra és a hollywoodi filmipar amoralitására. McCarthy az amerikai társadalom ikonjait mezteleníti le, kegyetlen színházában önmagát sem kímélve.