Tartalomjegyzék:
Ken Friedman: Mail art történet: A fluxus-tényező;
Szombathy Bálint: Tot(h)al art – Az ideaközpontú művészet eredői Tóth Gábor művészetében: az objektek világa;
Erdősi Anikó: Anyagtalan aura – AURA, a technikai reprodukálhatóság korszaka után;
Házas Nikoletta: Centrum és periféria unos-untalan (Széljegyzetek három egybehangzó művészeti eseményhez);
Entz Sarolta: A performance, mint kortárs közönség-tükör, avagy ki, mivel keresi a kenyerét – Csurka Eszter kenyérszobor akciója;
Tolnay Imre: Graf-ikon, 2003 – A VII. Nemzetközi Rajz- és Grafikai Biennále, Győr;
Szűcs Károly: Matt és szenzuális; Haris László: Retro 60; Herendi Péter: Maszkok;
Pfisztner Gábor: Mit mutat a kép? * Gondolatok az építészeti fotóról
Fény és forma – Modern építészet és fotó 1927-1950;
Cserba Júlia: Egy kínai viszontagságai Párizsban – Zao Wou-Ki kiállítása; Alexandra Kreer: Karácsonyi dekoráció tavaszra, nyárra és őszre * Andreas Slominski installációiról;
Palotai János: New York-i képek 2003 őszén;
”Saved from Europe”: Vámos Éva new-yorki beszélgetése a Galerie St-Etienne társigazgatójával, Hildegard Bacherttel;
Kim Cascone: A hiba esztétikája: „poszt-digitális” tendenciák a kortárs komputerzenében;
Halász Tamás: Szorongás, szenvedély;
Két táncelőadás az Új Lengyel Színházak Fesztiválján