Postmasters Gallery, New York
Csöpögő, spermaszerű felhők alatt három fiú áll a fenyőerdőben. Kiterjesztett karjaikban, mint baleseti sérültből lett szent áldozatot, egy negyedik fiú törékeny testét tartják. Anthony Goicoela rajzán a fiú ernyedt teste a művész Kidnap című video-installációján látható, tábortűzben égő áldozatra emlékeztet. A video-mű egy saját elrablásának víziójától gyötört fiú történetét mondja el. A video díszlete tündérmesékből ismert erdei fakunyhó, ahol elrablói a főszereplőt őrzik és kínozzák. A számítógéppel szerkesztett videók, rajzok és fényképek visszatérő motívuma a művész áldozatként megjelenített hasonmása a varázserdőben.
Csukjás, tettüket csínyként elkövető elrablói Brooklyn és Queens rappereire emlékeztetnek. A tükörfóliára rajzolt jeleneteken az elrablók inkább idétleneknek, mint fenyegetőeknek látszanak, mint a video-képernyőn és a fényképeken megjelenve. A komplex történetekben az áldozatot hurcoló fiatal banditák vihorászva kóborolnak az erdőben, kunyhókat és rögtönzött erődítményeket építenek, hogy aztán gyorsan otthagyják őket. Goicolea fényképei, amelyek a művészt híressé tették, nem dominálják, hanem kiegészítik a kiállítást, ami valószínűleg stratégiai húzás – a művész ily módon utasítja vissza, hogy kielégítse megrendelői igényeit.