Március 27-én zárul az a kiállítás, amely Keserü Katalin művészettörténész koncepciója alapján a gödöllői művésztelepen alkotó női művészeket mutatta be Angliában a Glasgow School of Art Mackintosh Gallery-ben.Körösfői-Kriesch Aladár, Nagy Sándor alkotásain a 19. századi hősök helyett hősnők jelennek meg, a világ és önmaguk megismerésére törekvő nőalakok, akik maguk is alkotók és akiket a férfiak – eltérően a „végzet asszonya” korabeli kultuszától – társnak tekintettek. Ebben az életközösségben, ami a művésztelepi közösség alapját jelentette, felértékelődött a hagyományos női tevékenység, minden olyan munka, ami az otthonnal volt kapcsolatos, művészi jelentőséget nyert. A paraszti életmód felfedezése is befolyásolta ezt a szemléletet. A kiállítás bemutatta a hagyományos nőkép megváltozását a gödöllői művésztelepen, a nőművészek (Undi Mariska, Undi Carla, Kriesch Laura, Frey Vilma) tevékenységét, a női munkán alapult szövőműhely működését, tágabbra tekintve azokat az építészeti és belsőépítészeti törekvéseket is, melyek az életközösségek otthonát voltak hivatva megteremteni.